Bli med på Den Gule Banken håndballskole i vinterferien! – Sola

Bli med på Den Gule Banken håndballskole i vinterferien!

Vår populære håndballskole, som du kan lese mer om her, er tilbake og det er fortsatt ledige plasser til Den Gule Banken håndballskole i vinterferien.

Mandag 26. februar til onsdag 28. februar inviterer vi til Den Gule Banken håndballskole for jenter og gutter født mellom 2009-2016. Elitelaget og rekrutt-laget stiller som instruktører, og vi gleder oss til nye kjekke håndball-dager i Åsenhallen.

Opplegget vil være fra klokken 09:00 – 15:00, hvor det også serveres lunsj og frukt. Pris pr. person: kr. 1400 som inkluderer håndballskole i 3 dager, lunsjmåltid og frukt hver dag, samt en flott trenings T-skjorte. Påmelding vil gjelde for alle 3 dagene.

Vi gjør oppmerksom på at det vil bli tatt bilder til bruk på sola-hk.no, sosiale medier og til markedsføring av andre håndballskoler klubben arrangerer. Dette godtas ved påmelding.

Velkommen til kjekke håndballdager med oss!

PÅMELDING HER eller i Sola HK-appen. Der vil du finne informasjon samt påmeldingsskjema, betaling skjer via VIPPS. Har du ikke appen kan denne lastes ned i Google Play eller Apple Store. Søk på Sola Håndball, last ned og lag egen bruker.