Gi din Grasrotandel til Sola HK – Sola

Gi din Grasrotandel til Sola HK

Neste gang du er hos tippekommisjonær kan du be om å bli registrert som grasrotgiver for Sola Håndball. Be din kommisjonær søke Sola på sin terminal, så vil man finne Sola Håndball for registrering. Organisasjonsnummeret til Sola Håndball er 971431105

Siden Norsk Tipping ble etablert har hele overskuddet gått til samfunnsnyttige formål. Grasrotandelen gir deg som spiller mulighet til å være med å bestemme hva noe av overskuddet skal gå til. Du kan nå velge hvilket lag eller forening som får syv prosent av din spillerinnsats. Det vil si at dersom du spiller Lotto for hundre kroner, går syv kroner til din grasrotmottaker. Og best av alt; din innsats, premie eller vinnersjanse vil ikke reduseres!

Her ser du hvor mange som støtter Sola Håndball

Benytt organisasjonsnummeret til Sola Håndball: 971431105

Grasrotandelen er en ordning som gjør det mulig for spillere hos Norsk Tipping å gi 7 prosent av spillinnsatsen direkte til et lag eller en forening. Ved spill på Multix, Instaspill og Oddsen er Grasrotandelen 14 prosent av spillinnsatsen etter fratrekk for gevinster.

Grasrotandelen gjelder for alle spillene til Norsk Tipping, bortsett fra fysiske Flax-lodd og Belago.

Tusen takk til alle som ønsker å støtte Sola HK med sin Grasrotandel.

I håndballmiljøet ønsker vi å gi ungdommene gode holdninger som respekt, ærlighet, ydmykhet, disiplin og samhandling. Arbeidet styres av voksne instruktører og ledere.

Støtt oss med din Grasrotandel!