Bli med i Nettverksfamilien – Sola

Bli med i Nettverksfamilien

Sola Håndball er en breddeklubb for alle, med over 500 medlemmer – totalt 24 lag fra mini (5 år) til senior, og har regionens beste damelag som spiller i REMA 1000 ligaen og tok bronse i sesongen 22/23, kom til kvartfinale i Europaligaen og til semifinale i sluttspillet 2022.

På senior nivå har man i tillegg til A-laget et rekrutt-lag som fra neste sesong vil spille i 2. divisjon. På rekrutt-laget skal talentene og spillerne med mindre spilletid på A-laget får matchet seg på seniornivå. Klubben er også stolt over at vi nå også er representert både på jente og guttesiden i alle årsklasser opp til 15 år.

Klubben har i overkant av 500 medlemmer, i tillegg til ca. 100 trenere/lagledere. Klubben disponerer Åsenhallen, sentralt plassert rundt idrettsanleggene på Sola.

Samarbeidsnettverket er i dag over 85 samarbeidspartnere, og vi ønsker å legge til rette for relasjonsbygging, kundepleie og profilering – slik at vi sammen oppnår et langvarig samarbeid over flere sesonger.

Vi skal skape flere treffpunkt for nettverket i tillegg til hjemmekampene i Åsenhallen.
Dette er av type frokostsamlinger – gjerne ute hos samarbeidspartnere, kickoff, nettverkstreff, mulig blåtur og sponsortur etc. På den måten vil det legges til rette for at det kan gjøres mer business i nettverket, på tvers av bransjer – og at det legges til rette for relasjonsbygging. Se våre samarbeidspartnere her.

Som en av regionens største breddeklubber i håndball er det viktig for oss med gode samarbeidspartnere på laget – som er med på å gjøre det mulig at klubben kan fortsette det gode arbeidet som gjennomføres på de ulike lagene i breddeavdelingen.

De siste årene har lært oss mer enn noen gang viktigheten av å oppleve ett fellesskap og lagfølelse på trening, og vi har gjort vårt ytterste for at barn og unge i klubben skal få kunne opprettholde aktiviteten, selv under litt annerledes og vanskeligere forutsetninger.

Heldigvis har vi sett et tilsig med medlemmer den siste sesongen, og vi skal jobbe knallhardt for at vi som en viktig samfunnsaktør på Sola skal gi våre medlemmer ett best mulig tilbud i årene fremover.
Vi liker og definere oss som Solafamilien, og det forplikter – da vi skal jobbe for at alle føler seg som en del av oss, får et godt aktivitetstilbud og gir glede og samhold i hverdagen.

Alle skal opptre etter våre 3 verdier: GLEDE – MOT – SAMHOLD.

Som en del av å ta ansvar for rekruttering og fokus på idrettsglede arrangerer Sola HK regionens største turnering årlig for barn og unge årlig med over 2000 unge håndballspillere i september – Den Gule Banken cup.

Ønsker du og vite mer om mulighetene i Nettverksfamilien?

Nettverksfamilien har de siste årene doblet seg i antall medlemmer, men det er alltid rom for flere!

Ønsker du å høre mer om mulighetene i nettverket ta kontakt med salgs og markedssjef Siri Forgaard, på telefon 45 25 79 51 eller e-post siri@sola-hk.no så avtaler vi en prat over en kopp med kaffe.

Følg oss også gjerne på LinkedIn.