Medlemskap i Sola Håndball – Sola
Foto: Kenneth Mcdowell

Medlemskap i Sola Håndball

Innmelding i Sola Håndball

Sola Håndball bruker Idrettens systemer til NIF, «Min Idrett», for å håndtere medlemskap. Dette gjør innmelding og utmelding enkelt og oversiktlig.

Slik melder du deg inn:

1. Følg lenken til «MinIdrett»: her
  2. Opprett bruker (hvis nødvendig): Dersom du ikke har en bruker fra før, må du opprette en ny. Dette gjøres ved å fylle inn de nødvendige opplysningene og fullføre registreringen.
  3. Finn Sola Håndball: Søk etter «Sola Håndball» i søkefeltet om det ikke kommer opp automatisk via linken.
  4. Velg medlemskapstype: Velg det medlemskapet som passer for deg eller ditt barn (spiller, støttemedlem, etc.).
  5. Fyll inn informasjon: Fyll inn all nødvendig informasjon, som navn, fødselsdato, kontaktinformasjon, og eventuelle allergier eller andre relevante opplysninger.
  6. Betal medlemskontingenten og treningsavgift: Følg instruksjonene for å betale medlemskontingenten, betaling av kontingenter og treningsavgift gjennomføres via systemet til NIF.

Viktig: Sola Kommune har Fritidskort som kan benyttes til betaling, følg denne veiledning. Klubben kan gi økonomisk støtte for vanskeligstilte familier.

Utmelding av Sola Håndball

For å melde deg ut av Sola Håndball:

1. Logg inn på «Min Idrett»: Bruk brukernavnet og passordet ditt for å logge inn på din profil.
  2. Finn ditt medlemskap: Gå til oversikten over dine medlemskap og finn Sola Håndball.
  3. Følg utmeldingsprosedyren: Det vil være en klar instruksjon for hvordan du melder deg ut.
  4. Bekreft utmelding: Følg instruksjonene for å bekrefte utmeldingen.

Merk; det holder ikke å bare gi beskjed til trener eller lagleder, man må selv melde seg ut i MinIdrett, dette kan ikke klubben gjøre. Melder man seg ikke ut i MinIdrett så får man automatisk faktura når kontingent og treningsavgifter blir sendt ut av klubben.

Hvor finner jeg mer informasjon?

For mer detaljert informasjon og eventuelle spørsmål, anbefales det å:

• Kontakte Sola Håndballs administrasjon: De vil kunne gi deg personlig assistanse og svare på eventuelle spørsmål du måtte ha. info@sola-hk.no
  • Sjekke Sola Håndballs hjemmeside: Her finner du ofte oppdatert informasjon om medlemskap, treningstider, og annen relevant informasjon. Sola-hk.no

Tips:

• Enkel oversikt: Har du to eller flere barn som spiller håndball/driver med annen idrett som bruker MinIdrett er det en fordel å ha en egen bruker som forelder. Du trenger ikke være medlem av noen idrettslag. Da kan du knytte din bruker til alle barna og enkelt ha oversikten og administrere faktura og påmeldinger.
  • Ta vare på innloggingsinformasjonen din: Dette gjør det enkelt å sjekke informasjon om ditt medlemskap når som helst.
  • Hold deg oppdatert: Klubben sender ofte ut viktig informasjon via e-post, Spond og Facebook, så sørg for at du har oppdatert kontaktinformasjon.

Ved å følge denne veiledningen vil innmelding og utmelding i Sola Håndball gå raskt og enkelt. Dersom du ønsker å printe den ut, finner du hele veiledningen her

Lykke til, og velkommen til oss!