Har du lyst å ta med ditt eget lag på Sola HK kamp? – Sola

Har du lyst å ta med ditt eget lag på Sola HK kamp?

Ingenting er kjekkere enn når håndball-lag fra regionen tar turen til en av våre hjemmekamper i REMA 1000 ligaen! Vi er stolte av vår flotte håndballregion, og tilbyr nå klubb-billetter til lag på våre kamper!

Til de fleste kampene i REMA 1000 ligaen vil vi ha et antall tilgjengelige klubb-billetter som lagene kan bestille til rabattert pris. Det vil ikke være klubb-billetter til hjemmekampene mot Vipers og Storhamar.

Meld inn deres interesse for kamp-billetter!

Deres lag kan melde inn interesse for kamp-billetter på en utvalgt hjemmekamp. Vi har kun ett visst antall tilgjengelig klubb-billetter til hver kamp, så her vil det være første mann til mølla prinsippet som gjelder.

Pris. pr. billett er kr. 50,- (både for spillere og trenere/lagledere som er med).

Billettene betales via VIPPS av kontaktpersonen samlet, og blir sendt til vedkommende i Sola HK appen. Det kan derfor lønne seg å lage en bruker og laste ned appen i forkant.

Send en e-post til sara@sola-hk.no med din forespørsel. Husk å send hvilken kamp det gjelder, antall billetter og telefonnummer til kontaktperson som vi kan ringe til.

Vi oppfordrer alle lag til å kle seg i egne klubb-drakter, og lage liv på tribunen i elitelaget sin jakt på poeng i REMA 1000 ligaen!