Goder til medlemmer – Sola

Goder til medlemmer

Som medlem i Sola Håndball kan man få gode tilbud hos våre samarbeidspartnere:

Sola Sport & Fritid

Rabatt for medlemmer:
– Håndball utstyr (håndballer, håndballsko, klær, beskyttelsesutstyr) – 20% rabatt
– Løpe sko – 15% rabatt

Sola Sport & Fritid inviterer medlemmene i Sola HK til klubbkveld, inntil 4 ganger i året med gode tilbud og aktiviteter.

Vår Energi Arena Forus

Medlemmer av idrettslag og bedriftsidrettslag i Rogaland kvalifiserer til vår laveste pris, kr. 399,- pr. måned. Prisen er gyldig så lenge medlemskapet ditt er aktivt.

Gyldig dokumentasjon av aktivt medlemskap må fremvises ved første gangs besøk i Forus Sportssenter.

*aldersgrense 18 år, se regler for drop-in ungdom her

Focus Trafikkskole

Focus Trafikkskole tilbyr alle medlemmer av Sola HK 10% rabatt på opplæring. Focus Trafikkskole gir også gode rabatter på trafikalt grunnkurs og opplæring i klasse BE. Kontakt dem her for en uforpliktende samtale.

Hos Linn

Alle medlemmer i Sola Håndballklubb får 10% rabatt på klipp og produkter på salongen. For mer informasjon om «Hos Linn» se her.

Dowell Photo
A-lagets fotograf tilbyr utendørs konfirmasjonsfotografering for medlemmer i Sola HK. Alle medlemmer får 20% rabatt på ordinær pris som er kr. 4000,-.

Meld deres interesse her. Dette er ikke bindende bestilling.

Få gode tilbud i appen – samtidig som du støtter Sola HK!
Last ned appen HER og velg Sola Håndball. For mer informasjon, se her.