Vi takker for kjekke dager fylt med håndball i høstferiens SR Group håndballskole! – Sola

75 barn, fra 12 klubber i regionen – fordelt på 4 grupper deltok på SR Group håndballskole i høstferien denne uken!

Med instruktører fra A-laget og rekrutt trente de unge håndballstjernene fire økter til dagen. Styrke, spenst, hurtighet, utholdenhet, tekniske ferdigheter og spill sto på programmet, og vi har hatt noen kjekke håndball-dager sammen.

Lunsj med brødmat, forskjellige pålegg og grønnsaker ble servert de to første dagene og siste dag avsluttet vi håndballskolen med suksess-oppskriften med pizza til lunsj.

Håndballfremtiden er lys! Vi takker for kjekke dager sammen i Åsenhallen!

I vinterferien kjører vi på med ny runde, da vi arrangerer Den Gule Banken håndballskole. Du kan melde deg på i Sola hk-appen eller her. Vi håper på gjensyn med mange av de som deltok denne uken!

Her kan du se noen blinkskudd fra dagene: