Søndag gjelder det – vinn eller forsvinn! – Sola

Søndag gjelder det – vinn eller forsvinn!

Det står 1-1 i kvartfinale-serien mellom Sola og Fana, og det er kun seier på søndag som er godt nok for å nå semifinale i sluttspillet! Laget gjør de siste forberedelser og er klare til å gi alt - nå håper vi at du stiller på tribunen for å heie damene frem til neste runde.

Historien viser at det ofte er hjemmelaget som går av med seier i oppgjørene mellom disse to lagene. Ryktene sier Fana mobiliserer, og kommer ned med egen supporter-buss – vi er klare for å vinne kampen både på tribunen og banen.

Statistikken med hjemmeseier skal vi sørge for å opprettholde, og vi skal gjøre alt vi kan for å nå en semifinale-runde i sluttspillet.

Vi vil ha DEG på tribunen og være vår 8. spiller!

Åsenhallen er en fryktet arena for bortekamp, og la oss sammen vise at det også gjelder på søndag. Kampplanen er klar, justeringer etter onsdagens oppgjør skal på plass – og laget har noen gode treningsøkter igjen før kampdag.

Denne sesongen har vi opplevd fantastiske øyeblikk sammen med dere på tribunen, både i REMA 1000 ligaen og Europaligaen. Nå tar vi ett skikkelig tak igjen sammen på slutten av sesongen – og viser hvilket lag som er best i vest.

Billettpriser:

Voksen: kr. 100,-
Barn/honnør/student: kr. 50,-

Sesongkort og sponsorkort gjelder ikke for kamper i sluttspillet.

Billett MÅ kjøpes i forkant. Det er ikke mulig å kjøpe billett i døren. Alle tilskuere må ha gyldig billett for å komme inn.

Kampstart er klokken 18:00, og døren åpner en time før. NorEngros kafeen vil være åpen.

Kom og bli med på en skikkelig håndballfest i Åsenhallen!

Last ned Sola HK sin app – les mer om dette her.

Man kan også kjøpe billett på nett her. Alle billetter betales med VIPPS.