Nå braker Europaligaen i gang på hjemmebane – Sola

Nå braker Europaligaen i gang på hjemmebane

Både ungarske Motherson Mosonmagyarovari og Sola vant sine første kamper i gruppespillet sist helg i Europaligaen. I dag søndag møtes lagene til et spennende oppgjør i Stavanger Idrettshall, og denne kampen vil du ikke gå glipp av.

Det er ikke første gangen lagene møtes i Europaligaen. I sesongen 21/22 spilte vi også i samme gruppe, og møtte det ungarske laget i to kamper, hvor Sola kunne feire seieren i begge oppgjørene. Men i årets sesong virker Mosonmagyarovari som ett mye sterkere lag, og hovedtrener Steffen Stegavik anser laget som favoritt til å vinne gruppen vår. Det er med andre ord en svært viktig kamp som blåses i gang for Solas del på søndag.

Over 1000 har sikret seg billett til vår første hjemmekamp, og nå håper vi å få alle håndballfans i regionen med oss på tribunen når laget skal gi ALT for seier og to viktige poeng.

Ta med deg familien, og legg søndagsturen til Stavanger Idrettshall

Å komme på en håndball-kamp skal være mer enn bare de to omgangene på 30 minutter som spilles på banen. På alle våre hjemmekamper i Europaligaen vil vi derfor rigge til en Fanzone på bane D i Stavanger Idrettshall, med aktiviteter som er gratis for alle som kommer på kamp.

Her stiller vår samarbeidspartner McDonalds og sørger for ansiktsmaling, man kan få ut litt energi i hoppeslottet, ta bilde sammen med Solaspillere på fotovegg, og teste egen vinnerlykke på lykkehjul. I tillegg vil det selvsagt være åpen kiosk med snacks og forfriskninger.

I en tid hvor det meste er blitt dyrere, ønsker vi å legge til rette for at alle som ønsker får gå på Sola-kamp og følge spenningen fra tribunesetet. Til Europaliga kampene er det mulig å ta med hele familien for under 500,- i tillegg til at klubber og lag i regionen kan bestille klubb-billetter fra kun kr. 50,- pr. billett.

Billetter kjøpes enten i Sola HK appen eller via vår hjemmeside sola-hk.no , og billettpriser er som følger:

Voksen: kr. 180,-
Barn: kr. 95,-
Honnør: kr. 125,-
Student: kr. 75,-/95,-
Klubb-billetter: fra kr. 50,-
Familiebillett (1 voksen + 1 barn): kr. 250,-
Familiebillett (1 voksen + 2 barn): kr. 325,-
Familiebillett (2 voksen + 2 barn): kr. 495,-

Billetter kjøper du her eller i Sola HK appen.

Vi håper derfor at mange tar turen for å heie oss frem i Europaligaen i Stavanger Idrettshall på våre tre hjemmekamper.
En kjekk aktivitet for hele familien, hele håndballgjengen eller hele vennegjengen!

Ta oppfordringen fra ordførerne i Sola og Stavanger – kom på kamp!