Ordførerne i Sola og Stavanger vil ha deg med på kamp! – Sola

Ordførerne i Sola og Stavanger vil ha deg med på kamp!

Vi er heldige som bor i en region med fantastisk håndballinteresse. Nå har vi i tillegg fått to svært engasjerte og idrettsglade ordførere med på laget, Janne Stangeland Rege fra Sola og Stavangers Sissel Knutsen Hegdal. De er klare for Sola Håndballs første hjemmekamp i Europaligaen søndag. Nå utfordrer de publikum i sine kommuner til også komme på kamp.

Sammen skal vi være lagets 8. spiller i Stavanger Idrettshall under Europaliga-kampene, og gi jentene det ekstra giret som gjør at de får seieren i boks. Søndagens motstander er ungarske Motherson Mosonmagyarovari. Bare en liten uke senere venter rumenske CSM Targu Jiu på motsatt side av parketten.

Vi åpner Fanzone og har rabatterte familie-billetter

Å komme på en håndball-kamp skal være mer enn bare de to omgangene på 30 minutter som spilles på banen. På alle våre hjemmekamper i Europaligaen vil vi derfor rigge til en Fanzone på bane D i Stavanger Idrettshall, med aktiviteter som er gratis for alle som kommer på kamp.

Her stiller vår samarbeidspartner McDonalds og sørger for ansiktsmaling, man kan få ut litt energi i hoppeslottet, ta bilde sammen med Solaspillere på fotovegg, og teste egen vinnerlykke på lykkehjul. I tillegg vil det selvsagt være åpen kiosk med snacks og forfriskninger.

I en tid hvor det meste er blitt dyrere, ønsker vi å legge til rette for at alle som ønsker får gå på Sola-kamp og følge spenningen fra tribunesetet. Til Europaliga kampene er det mulig å ta med hele familien for under 500,- i tillegg til at klubber og lag i regionen kan bestille klubb-billetter fra kun kr. 50,- pr. billett.

Billetter kjøpes enten i Sola HK appen eller via vår hjemmeside sola-hk.no , og billettpriser er som følger:

Voksen: kr. 180,-
Barn: kr. 95,-
Honnør: kr. 125,-
Student: kr. 75,-/95,-
Klubb-billetter: fra kr. 50,-
Familiebillett (1 voksen + 1 barn): kr. 250,-
Familiebillett (1 voksen + 2 barn): kr. 325,-
Familiebillett (2 voksen + 2 barn): kr. 495,-

Vi håper derfor at mange tar turen for å heie oss frem i Europaligaen i Stavanger Idrettshall på våre tre hjemmekamper.
En kjekk aktivitet for hele familien, hele håndballgjengen eller hele vennegjengen!

Ordførerne har en klar oppfordring: Kom på kamp!

Sammen med ordførerne i Sola og Stavanger kommune går vi nå sammen for å gi regionens flaggskip i kvinnehåndball støtten og heiarop fra tribunen som gir laget det ekstra giret med energi.

Vi er stolte av å representere Sola kommune og Rogaland, og utrolig takknemlige for at Stavanger kommune er med oss og støtter oss når vi nå skal spille kampene i Stavanger Idrettshall.

Janne Stangeland Rege og Sissel Knutsen Hegdal gleder seg begge til å komme på første gruppespill-kamp hjemme på søndag. Nå håper de på god oppslutning fra resten av regionen og håper å se #heileSolaogStavangerpåkamp.