Storhamar Håndball Elite-Sola, REMA 1000-ligaen Kvinner 2122 > Forhåndsomtale – Sola

Storhamar Håndball Elite-Sola, REMA 1000-ligaen Kvinner 2122 > Forhåndsomtale

Onsdag setter laget seg på flyet østover. En tøff og vanskelig bortekamp venter på Hamar, før vi torsdag tar flyet videre øst - denne gang med destinasjon Romania, Baia Mare og kvartfinale i Europaligaen.

Men først – alt fokus på bortekampen hvor vi møter Storhamar, som har en sterk hånd på sølvmedaljene i REMA 1000 ligaen. Sist uke spilte de en imponerende kamp mot Vipers, der det knepent ble poengtap, og står kun med 3 tap i årets sesong.

Da vi møtte dem tidligere i sesongen i Åsenhallen 5. januar vant Hamar-laget 27-30.

De siste kampene i årets sesong blir som cup-finaler å regne for Sola, og onsdagens kamp er intet unntak. Det blir en vanskelig oppgave, men laget skal legge inn noen gode treningsøkter og kan møte til kamp med senkede skuldre – da Storhamar må innfinne seg med å ha favoritt-stempelet i denne kampen.

Se kampen på TV 2 Sport 2

Vi håper mange blir med å heier hjemmefra, og gi alt for å kjempe om poeng.

Kampen sendes på TV 2 Sport 2 – og den kan du se her.
Sendingen starter klokken 19:00, og kampstart er klokken 19:15.