Sola-Romerike Ravens, REMA 1000-ligaen Kvinner 2122 > Forhåndsomtale – Sola

Sola-Romerike Ravens, REMA 1000-ligaen Kvinner 2122 > Forhåndsomtale

Torsdag 10. mars kan vi igjen invitere til hjemmekamp i REMA 1000 ligaen - denne gang mot Romerike Ravens. En viktig kamp skal kjempes på parketten, og i tillegg vil vi sammen med Kreftforeningen kjempe en annen viktig kamp - og ta et Krafttak mot Kreft.

Vi er heldige som får drive med verdens beste lagidrett – og nå ønsker vi også å spille på lag med Kreftforeningen og den viktige jobben de gjør.

Sola er derfor samarbeidspartner når Kreftforeningen nå skal i gang med Krafttak mot Kreft, en nasjonal aksjon hvor innsamlede midler uavkortet går til forskning på kreft med spredning, og til gode omsorgstilbud til de som er berørt.
Kreft er dessverre en sykdom som de aller fleste har en relasjon til, og den rammer ofte hardt og uventet. Takket være forskning kan mange få god og effektiv behandling som kan forlenge livet.

Vi ønsker å gi tilbake – og inviterer Solafamilien til et Krafttak mot Kreft!

HVORDAN KAN DERE BIDRA:

Bli med å støtt årets aksjon – alle kan vippse valgfritt beløp til aksjonen på nummer 491071.
All støtte går uavkortet til aksjonens formål.

Kreftforeningen vil også være tilstede under kampen torsdag 10. mars i Åsenhallen med stand.
Mer om årets aksjon kan du lese her.

All omsetning som kommer inn i kiosken på kampen vil gå til Krafttak mot Kreft - og vi oppfordrer alle til å være med å støtte en viktig sak.

Slik sikrer du deg billett til kampen:

Billettsalget er allerede åpnet til hjemmekampen mot Romerike Ravens.

Ta med familien, vennegjengen, kollegaer eller andre du ønsker å ha med – og være vår 8. spiller på tribunen!

Billettene finner du i Sola HK appen, eller på nett solah-woow.no. Det er ikke mulig å kjøpe billett i døren.

PRISER:

Voksen: kr. 150,-
Barn/honnør/student: kr. 75,-
Familiebillett (1V+1B): kr. 225,-
Familiebillett (1V+2B): kr. 300,-
Familiebillett (2V+2B): kr. 450,-

Alle billetter betales med VIPPS. Kampen starter torsdag 10. mars klokken 18:00 og døren åpner en time før.

Vi anbefaler at du bruker Sola HK, det er den enkleste måten å skaffe seg billetter på!
Har du ikke appen? Søk på #Sola HK» i AppStore/Google Play og last den ned nå!