Sola-Oppsal, REMA 1000-ligaen Kvinner 2122 > Forhåndsomtale – Sola

Sola-Oppsal, REMA 1000-ligaen Kvinner 2122 > Forhåndsomtale

Onsdag er det klart for ny hjemmekamp i REMA 1000 ligaen, og laget har nå fullt fokus mot et viktig oppgjør med tanke på å holde seg i medaljekampen.

Oppsal ligger på en foreløpig 12. plass på tabellen, og har hatt en tøff start på siste halvdel av sesongen. Sist vi møtte laget fra Oslo var tidlig i årets sesong, og vant 29-34. Men årets liga viser at alle kan slå alle på en god dag, og det er derfor viktig at laget er skjerpet, og får nullstilt seg skikkelig etter helgens kamper i Europaligaen.

Endelig kan vi igjen få inn publikum i hallen uten restriksjoner! Både jeg og resten av laget ser frem til å få spille for hjemmepublikummet igjen – og håper at alle tar turen for å heie oss frem på tribunen! Dere gjør en STOR forskjell!

Camilla Herrem

Slik sikrer du deg billett til kampen:

Billettsalget til kampen er allerede i gang.

Ta med familien, vennegjengen, kollegaer eller andre du ønsker å ha med – for å hei Sola-jentene frem til nye poeng i REMA 1000 ligaen.

Kampstart er klokken 18:00, og døren åpner en time før. Kiosken vil være åpen.

Billettene finner du i Sola HK appen, eller på nett solah-woow.no. Det er ikke mulig å kjøpe billett i døren.

PRISER:

Voksen: kr. 150,-
Barn/honnør/student: kr. 75,-
Familiebillett (1V+1B): kr. 225,-
Familiebillett (1V+2B): kr. 300,-
Familiebillett (2V+2B): kr. 450,-

Alle billetter betales med VIPPS.

Vi anbefaler at du bruker Sola HK appen, det er den enkleste måten å skaffe seg billetter på!
Har du ikke appen? Søk på #Sola HK» i AppStore/Google Play og last den ned nå!