Sola-Oppsal, Eliteserien Kvinner > Forhåndsomtale – Sola
Foto: Kenneth McDowell

Sola-Oppsal, Eliteserien Kvinner > Forhåndsomtale

Mot Oppsal stiller Solajentene igjen i rosa drakter – og under kampen vil det være en auksjon hvor publikum kan være med å by på drakten til sin favorittspiller, og samtidig være med på å støtte årets Rosa Sløyfe aksjon.

Hver dag får 9 ulike kvinner i Norge beskjed om at de har fått brystkreft. Alle disse er ulike! Derfor er persontilpasset brystkreftbehandling viktig! Derfor sier Sola Håndball ja til rosa forskjellsbehandling.

Kom på kamp og bli med å støtt en viktig sak – og bli med jentene å si ja til rosa forskjellsbehandling. Vis omtanke – bær en rosa sløyfe i oktober.

I tillegg til auksjonen under kamp, vil det være mulig å by på drakten til #77 Camilla Herrem i forkant av kampen. Denne auksjonen vil skje på Facebook siden til Sola Håndball.

På kampen mot Oppsal kan du sikre deg en unik rosa Soladrakt, fra din favorittspiller på laget – og samtidig være med å støtte en god sak.

For mer informasjon om årets Rosa Sløyfe aksjon se her https://kreftforeningen.no/rosasloyfe/

Velkommen til årets Rosa sløyfe kamp!
Kampstart er klokken 18:00, dørene åpner klokken 17:00.
Billetter kjøpes her.