Sola-Molde Elite, REMA 1000-ligaen Kvinner 2223 > Forhåndsomtale – Sola

Sola-Molde Elite, REMA 1000-ligaen Kvinner 2223 > Forhåndsomtale

Lørdag 24. september kommer laget fra Rosenes by til Åsenhallen, og dere kan forvente en fartsfylt og spennende kamp mellom to lag som kriget forrige sesong og er klar for å krige i årets sesong.

Molde har hatt en god sesongstart, med blant annet en imponerende seier mot Storhamar og Aker. I sesongen 21/22 var det kun ett poeng som skilte de to lagene, den gang i favør Sola. Begge lag har høye ambisjoner for årets sesong – og dere i publikum er invitert til lørdagskamp og håndballfest!

Sola er klare på at dette blir en svært tøff kamp, og spillerne håper på en fullsatt Åsenhallen kan være med å heie frem til to poeng. Vi vet at med den støtten fra tribunen så er dere med og gir en ekstra verdi og energi som er helt utrolig!

Ta med familien, vennegjengen, håndball-laget, kollegaer eller andre du ønsker å ha med – for å se regionens beste håndball-lag.

Kampstart er klokken 16:00, og døren åpner en time før. NorEngros kafé vil være åpen.
Billettene finner du i Sola HK appen, eller på nett solah-woow.no

Billettpriser:
Voksen: kr. 150,-
Barn/honnør/student: kr. 75,-
Familiebillett (1V+1B): kr. 200,-
Familiebillett (1V+2B): kr. 275,-
Familiebillett (2V+2B): kr. 425,-

Ønsker du å ta med laget ditt på kamp?

Vi har tilgjengelige klubb-billetter til oppgjøret mot Molde.
Send en e-post til siri@sola-hk.no med din forespørsel, så kommer vi tilbake med en pakke-pris.
Ønsker også at dere legger ved telefonnummer til kontaktperson som vi kan ringe til.

Med klubb-billetter får ditt lag sitte samlet og se Sola-Molde. Disse billettene må bestilles og betales via VIPPS av en kontaktperson, og sendes til samme person pr. mail eller i Sola HK appen.

OBS:
Kjøper du billett på felt A1 eller C1 er det unummererte plasser. Disse feltene er kortrappene i Åsenhallen, og om de er fullsatt må man benytte ståplasser.