Sola-Larvik, REMA 1000-ligaen Kvinner 2021 > Forhåndsomtale – Sola

Sola-Larvik, REMA 1000-ligaen Kvinner 2021 > Forhåndsomtale

Det er klart for årets siste hjemmekamp i Åsenhallen, søndag 8. november klokken 18:00.

Jentene har riktig nok 2 kamper til som skal spilles etter søndagens kamp, begge borte mot henholdsvis Fredrikstad i semifinale i NM onsdag 11. november, og Fana i REMA 1000 ligaen 22. november.

Søndag møter vi Larvik, som rykket opp til REMA 1000 ligaen før denne sesongen, etter å ha spilt sesongen 2019/2020 i 1. divisjon.
Larvik har i flere år vært den ledende klubben på damesiden i norsk håndball, og var blant annet den første norske klubben som vant EHF Champions League.

Årets sesong har startet med 7 tap og 1 uavgjort på deres første 8 kamper. Søndagens kamp blir allikevel et tøft oppgjør, da de fleste kampene som har endt med poengtap er tøffe og jevne kamper de har tapt med få mål.

Solajentene gleder seg igjen til å spille foran et fantastisk hjemmepublikum, og skal gi alt for ny seier.

Kampstart er klokken 18:00, og døren åpner en time før.

Som tidligere kamper vil det heller ikke på denne kampen være åpen kiosk, og billett skal kjøpes i eget navn i Sola HK appen.