Sola-Fredrikstad Bkl., REMA 1000-ligaen Kvinner 2122 > Forhåndsomtale – Sola

Sola-Fredrikstad Bkl., REMA 1000-ligaen Kvinner 2122 > Forhåndsomtale

Søndag 19. september er det igjen klart for hjemmekamp i Åsenhallen, og denne gang er det laget fra plankebyen Fredrikstad som kommer på besøk.

Fredrikstad har startet sesongen med seier mot Romerike Ravens, og tap mot henholdsvis Vipers og Storhamar.
Laget består av flere nye i spillerstallen, og har selv satt seg ett mål om å komme til sluttspill i REMA 1000 ligaen 21/22.

Oppgjøret blir også første gang Live Rushfeldt Deila møter flere av sine tidligere lagvenninner.

TRENEREN HAR ORDET!

Det blir en ny og tøff hjemmekamp på søndag. Vi møter ett lag som i forkant av denne sesongen fikk ny trener, som har gitt en ny giv i troppen. Fredrikstad har hatt gode kamper i oppkjøringen, og startet sesongen bra. Laget hang godt med mot både Vipers og Storhamar frem til pause. Vi er klare for å kjempe i en jevn og vanskelig kamp, mot ett lag som jeg tror vil ta sluttspills plass til slutt.

Steffen Stegavik

Fortsatt ledige billetter – sikre deg plass i Sola HK appen.

Det ligger fortsatt ledige billetter til kampen i Sola HK appen.
Jentene satt stor pris på å få spille foran hjemmepublikummet sist, og vi håper på at vi igjen kan fylle hallene innenfor gjeldende restriksjoner.

Kampstart er klokken 18:00, og døren åpner klokken 17:00. Kiosken vil være åpen.

Får vi se mer jubel etter søndagens kamp mot Fredrikstad? Foto: Oddmund Sola