Sola-Bærum Topphåndball, NM Senior Kvinner 2021 > Forhåndsomtale – Sola

Sola-Bærum Topphåndball, NM Senior Kvinner 2021 > Forhåndsomtale

Etter seier i lokaloppgjøret mot Ålgård, er det klart for ny runde i NM. Denne gang mot nok et lag som spiller i 1. divisjon, Bærum Topphåndball.

Bærum Topphåndball er et lag som er ganske ukjent for de fleste – i hvert fall under det klubbnavnet. Nysatsingen Bærum Topphåndball ble stiftet 27. februar 2020, og er et samarbeid mellom Stabæk Håndball og Haslum Håndballklubb.

Sesongen i 1. divisjon har startet bra, og de ligger på 3. plass etter 5 spilte kamper. Mål for denne sesongen er å komme blant topp 5 i første divisjon, på sikt ta steget opp i øverste divisjon.

SIKRE DEG BILLETT I APPEN – OG HEI OSS FREM I NM!

Som i hjemmekampene i REMA 1000 ligaen er det per nå tillatt med 200 publikummere på kampen.

Billettsalget vil starte torsdag 8. oktober klokken 10:00. Billetter kjøpes i Sola HK appen.

Sesongkort og sponsorkort gjelder ikke for kamper i NM. Det blir derfor lagt ut 200 billetter for salg i appen, så nå kan du sikre deg billett å se årets Sola lag.

Pris pr. billett er kr. 150,- for voksen, og kr. 75,- for barn/honnør og billett MÅ kjøpes i forkant. Det er ikke mulig å kjøpe billett i døren. Alle tilskuere må ha gyldig billett for å komme inn.

PS! Det er kun mulig å kjøpe en billett pr. billettbruker.

Om barna er for unge til å ha Sola HK app på egen telefon må dere lage egen bruker til barna på nett: solah-woow.no

Kjøper man billett og plutselig blir forhindret til å gå selv kan denne ikke endres navn på, og billetten vil da IKKE kunne benyttes på kamp.

Selv om man er i samme husstand, skal allikevel KUN hvert 3. sete benyttes. Disse er merket med lapp «Sitt her».

Under kamp skal ALLE sitte på plassen som de har billett til. Det er IKKE tillatt å stå på kampen.

Last ned Sola HK app – og bli med oss på veien mot NM-finale!