Sola-Aker Topphåndball, REMA 1000-ligaen Kvinner 2122 > Forhåndsomtale – Sola

Sola-Aker Topphåndball, REMA 1000-ligaen Kvinner 2122 > Forhåndsomtale

Onsdag er det klart for sesongens andre oppgjør mot Aker, sesongen er nå halvspilt - og vi er klar for ny hjemmekamp i Åsenhallen. Det er tillatt med 200 publikummere i hallen med de nye restriksjonene, og våre samarbeidspartnere og sesongkort-innehavere er prioritert. Et fåtall av ledige plasser er lagt ut for salg i Sola HK appen, så sikre deg din nå!

INFORMASJON TIL SESONGKORT INNEHAVERE

Alle med sesongkort har fått tilsendt nye billetter i appen. Grunnet restriksjoner vil det være andre seter for flere av dere, og man skal sitte på det setet og felt som er tildelt i appen.

Vi er igjen klare for kamp!

Det er ikke tid til mye hvile mellom kampene, og da søndagen ble brukt til hjemreise fra Frankrike – er laget klar for treningsøkt igjen både mandag og tirsdag. Selvsagt skulle vi ønske at vi kunne invitere til en fullsatt Åsenhall, og det er ingen tvil om at det er mange som nå har lyst å komme på kamp.

Den som venter på noe godt, sies det – så nå håper vi at vi snart er tilbake til «normalen».

Onsdagens motstander Aker var vår første motstander i årets REMA 1000 liga. Vi vant knepent med 3 mål på bortebane, og vet at det krever fullt fokus for å få med oss poeng fra hjemmekampen. Oslo-laget ligger på en foreløpig 8. plass i ligaen, med henholdsvis 6 seire og 7 tap.

Kampstart er klokken 18:00, og døren åpner klokken 17:00.
Det er munnbind påbud under HELE kampen, også når du sitter på eget sete.
Kiosken vil være åpen.

Har du ikke fått tak i billett?

Om du ikke er en av de 200 heldige som sikrer deg billett til kampen kan du se den på Solabladet.no