Randesund-Sola, NM Senior Kvinner 2122 > Forhåndsomtale – Sola

Randesund-Sola, NM Senior Kvinner 2122 > Forhåndsomtale

NM 2021 er godt i gang, og nå er det endelig vår tur til igjen å spille kamp!

Vi skulle i utgangspunktet møtt AK28 i 2. runde, men da de trakk laget gikk vi automatisk videre til 3. runde.
I morgen onsdag 8. september drar vi sørover til det blide Sørland, og møter Randesund i Sukkevann Idrettspark.

Kampstart er klokken 18:00.

Kampen kan du se her (krever innlogging og koster kr. 49,-)

TRENEREN HAR ORDET!

Da er det klart for første kamp for Sola i NM.

Hele klubben, spillerne og trenerne hadde en fantastisk opplevelse av å spille cupfinale i fjor, så vi ønsker jo selvfølgelig å prøve å gjenskape dette. Første hinder på veien er Randesund på onsdag.

Randesund er ett lag i første divisjon med en god del unge og fremadstormende jenter. De tapte første kamp i serien i år mot Bærum Haslum med 7 mål.

Vi gleder oss til å ta fatt på NM på onsdag. Bare seier er godt nok i Kristiansand.

Det kan godt hende det kommer noen debutanter med i kamptroppen til den kampen så det er bare å følge med👌🏻

Steffen og jentene gleder seg til å ta fatt på NM på onsdag. Foto: Oddmund Sola