Oppsal-Sola, REMA 1000-ligaen Kvinner 2122 > Forhåndsomtale – Sola
Camilla er selvsagt på plass når Håndballjentene skal spille EHF Euro Cup. Foto: Kenneth McDowell

Oppsal-Sola, REMA 1000-ligaen Kvinner 2122 > Forhåndsomtale

Onsdag kveld møter vi Oppsal i Oppsal Arena, og det er klart for en ny tøff kamp på bortebane.

Laget fra Oslo har som oss spilt fire kamper til nå i årets sesong, og ligger pr. dags dato på 7. plass etter seier mot Romerike og tap mot henholdsvis sterke lag som Storhamar, Vipers og Molde.

Laget har hatt store utskiftninger før årets sesong, men er ett lag som det alltid er tøft å møte i kamp – så vi trenger et skjerpet og påskrudd Solalag når kampen blåses i gang.

TRENEREN HAR ORDET

Allerede mandag snudde vi fokus mot Oppsal kampen, etter en god hjemmekamp mot Fredrikstad på søndag.
Forhåpentligvis kan vi gjenta mye av det vi gjorde i søndagens kamp på onsdag, men vi er forberedt på at det blir en tøff og vanskelig bortekamp. De siste oppgjørene mellom oss har vist at det blir tett og jevnt, så vi må ha fokus fra start.

Steffen Stegavik

Se kampen på Solabladet!

Du kan som alltid se bortekampen på Solabladet.

Kampen finner du her, kampstart er klokken 18:00.