Fredrikstad Bkl.-Sola, REMA 1000-ligaen Kvinner 2021 > Forhåndsomtale – Sola

Fredrikstad Bkl.-Sola, REMA 1000-ligaen Kvinner 2021 > Forhåndsomtale

Det er nesten to uker siden sist kamp i REMA 1000 ligaen, og søndag 1. november møter vi Fredrikstad til bortekamp i Kongsten Idrettshall.

Oppgjørene mot Fredrikstad de siste sesongene har vært stort sett jevne og tette oppgjør, dessverre er det stort sett laget fra plankebyen som har tatt med seg poengene. Det skal jentene jobbe hardt for at det endrer seg på søndag – og er klare til kamp.

I tillegg blir dette også en generalprøve – da det torsdag 29. oktober også ble klart at det er laget fra Plankebyen vi skal møte i semifinale i NM 11. november.

Pr. nå ligger Fredrikstad på en 7. plass – etter 7 spilte kamper og har 7 poeng. De har vunnet mot Follo, Oppsal og Byåsen, og delte sist runde poengene etter uavgjort mot Larvik. Tapene deres har henholdsvis kommet mot Vipers, Tertnes og Storhamar.

Vi vet at søndagens kamp nok en gang blir et tøft borteoppgjør, som igjen krever at jentene er 100% påskrudd til start og holder fokus i 2 x 30 minutt.

Kampen sendes på Solabladet – og den kan du se her.

OBS!
Kampstart er klokken 16:00.