Flint Tønsberg-Sola, REMA 1000-ligaen Kvinner 2122 > Forhåndsomtale – Sola

Flint Tønsberg-Sola, REMA 1000-ligaen Kvinner 2122 > Forhåndsomtale

Onsdag setter laget seg på flyet østover for årets første bortekamp, når de møter Flint Tønsberg i REMA 1000 Arena. Kampen kan du se på Solabladet.no - kampstart er klokken 18:30.

Laget fra Tønsberg har hatt en tøff start på årets sesong, og står pr. dags dato med et uavgjort resultat mot Oppsal og en knepen seier mot Fredrikstad.

Like før jul ble det klart at laget fikk ny hovedtrener for resten av sesongen, og det blir spennende å møte Flint under ny ledelse av Torbjørn Klingvall.

Vi gleder oss til borteoppgjøret mot Flint på onsdag, og er spent på å se hva laget kommer med nå med ny hovedtrener. For oss er det viktig å få gjennomført en god kamp. I disse ukene har vi ett svært intensivt kampprogram, og det er viktig at vi får eget spill til å sitte.

Steffen Stegavik
Steffen og Kjetil har planen klar for onsdagens bortekamp mot Flint. Foto: Kenneth McDowell/ Håndballfoto

KAMPEN KAN DU SE PÅ SOLABLADET.NO

Kampen starter klokken 18:30, og den vises direkte på Solabladet (krever abo.)