Fana-Sola, Sluttspill REMA 1000-ligaen Kvinner 2122 > Forhåndsomtale – Sola

Fana-Sola, Sluttspill REMA 1000-ligaen Kvinner 2122 > Forhåndsomtale

Onsdag er det klart for andre etappe i årets sluttspill. Vi drar til Bergen, og møter Fana til kvartfinale #2.
Med andre ord ny kamp og blanke ark, og vi er klare til å ta vare på matchballen vi skaffet oss etter seier søndag.

Kampen onsdag vil vise hvilket av de to lagene som klarer å bygge best videre på erfaringen fra sist kamp. Kvartfinale-serien er mellom to lag som kjenner hverandre svært godt, så det kommer sjelden store overraskelser hos motstander laget.

Onsdag er det nytt oppgjør, og vi har tidligere denne sesongen ikke klart å ta poeng i Fana Arena. Nå er vi veldig klar på å gi alt, og ta vare på første mulighet til å avansere videre til semifinale. Det vi viste i første omgang søndag må vi nå prøve å holde på i totalt 60 minutter.

Steffen Stegavik

Følg kampen på direktesport.no

Kampen spilles i Fana Arena, og starter klokken 18:30.
Om du er i Bergens-området kan du kjøpe billett i Fana – appen.

Om ikke kan du se kampen på Direktesport her.