Fana-Sola, REMA 1000-ligaen Kvinner 2122 > Forhåndsomtale – Sola

Fana-Sola, REMA 1000-ligaen Kvinner 2122 > Forhåndsomtale

En tøff bortekamp mot Fana venter før REMA 1000 ligaen 21/22 er ferdigspilt. Laget vant overbevisende mot Fredrikstad onsdag, og dermed er bronsemedaljene allerede sikret. Men et viktig sluttspill venter i mai - så vi går for ny seier og to poeng.

I tillegg var det på bortebane mot Fana at vi denne sesongen røyk ut av NM, da de vant 32-26 over oss. Vi slo tilbake i hjemmekampen i serien, og går nå for å bli best og vinne 2 av 3 oppgjør.

Laget fra Bergen ligger på en femteplass, og har verken sjanse til å spille for en eventuell fjerde plass – samt at Romerike ikke kan ta de igjen da Fana har de på innbyrdes oppgjør. Allikevel vet vi at de siste oppgjørene mellom lagene har vært tøffe og jevne, så her vil begge lag gå for poeng.

Se kampen på direktesport.no

Det finnes vel ingen bedre måte å starte påsken på, enn serieavslutning i håndball? Kampen starter klokken 15:00, og den kan du se her.