Byåsen Håndball Elite-Sola, REMA 1000-ligaen Kvinner 2122 > Forhåndsomtale – Sola

Byåsen Håndball Elite-Sola, REMA 1000-ligaen Kvinner 2122 > Forhåndsomtale

Landslagssamlingene er overstått, og det er igjen tid for kamp i REMA 1000 ligaen.

Denne gang setter vi nesen nordover, til Trondheim – hvor vi skal møte Byåsen i Kolstad Arena.
Med andre ord blir det gjensyn med sin tidligere klubb både for Maja, Camilla og Tonje.

Byåsen har i starten av sesongen møtt flere av de beste lagene i ligaen, og har dessuten også vært uheldig med skader i laget. Steffen er klar på at vi får en vanskelig bortekamp, og at laget må være fullt skjerpet fra start.

KAMPEN KAN DU SE PÅ SOLABLADET

Som alltid kan du se bortekampene våre på Solabladet.

Kampen starter klokken 19:00, og den kan du se her.

Husk å sikre deg plass til søndagens Europa liga kamp mot Kuban Krasnodar.

Det er ikke tvil om at mange ønsker å få med seg søndagens kamp det russiske storlaget Kuban Krasnodar i Åsenhallen.
Det går godt med billetter, og vi anbefaler å sikre deg en billett i Sola HK appen, og bli med oss på Europa-eventyret.

Les mer her.