Aker Topphåndball-Sola, REMA 1000-ligaen Kvinner 2122 > Forhåndsomtale – Sola

Aker Topphåndball-Sola, REMA 1000-ligaen Kvinner 2122 > Forhåndsomtale

285 dager er gått siden vi sist spilte kamp i REMA 1000 ligaen.
I ettermiddag er det endelig klart igjen for ny kamp, denne gang på bortebane – hvor vi møter Aker i Nadderud Arena.

De siste sesongene har vi hatt flere oppgjør på parketten mot laget fra Oslo.
Denne sesongen stiller de med en tropp som består av flere som har spilt for klubben i flere sesonger, samt de har fått noen nye tilskudd og nytt trenerteam.

Jentene og trenere er klar for sesongstart, og gleder seg til første kamp!
Onsdag setter de seg på fly østover, og det er nå all trening og oppkjøringskamper skal vise om vi er der vi ønsker å være.

Se kampen på Solabladet.no

Du kan selvsagt se sesongens første kamp med Solajentene på Solabladet.no

Kampstart er klokken 17:30, og kampen kan du se her.

Allerede søndag er det hjemmekamp i Åsenhallen!

Det er ingen tvil om at kampene kommer tett i starten av sesongen, og allerede søndag er det klart for ny kamp i REMA 1000 ligaen 21/22.

Da har vi gleden av å igjen kunne invitere til kamp i Åsenhallen, og billettsalget er godt igang.

Det er fortsatt litt ledig kapasitet – men vi anbefaler deg å sikre deg din billett nå – i Sola HK appen.
Kampstart er klokken 18:00 – og døren åpner klokken 17:00.