Aker Topphåndball-Sola, Eliteserien Kvinner > Kamprapport – Sola
Foto: Kennetch McDowell

Aker Topphåndball-Sola, Eliteserien Kvinner > Kamprapport

Det ble en første omgang hvor lagene fulgte hverandre tett fra første minutt. Hjemmelaget drar litt fra etter ti spilte minutt, og leder med det meste med 3 mål. Solajentene jager etter, og det betaler seg når vi utligner til 11 – 11 etter 26 spilte minutt. Kun halv minuttet etter snapper Camilla ballen, og setter ballen i mål – og vi er i ledelsen. Til pause står det 11 – 13 til bortelaget.

Aker starter andre omgang best, og henter inn ledelsen vi hadde etter halvspilt kamp. Men nok en gang viser jentene hva som bor i de, og når de først får skuddene til å sitte – så drar vi i fra og seieren er aldri truet.

Når sluttsignalet går står det 24 – 33 til Sola, og vi tar med oss 2 poeng på flyet vestover. Ingen tvil om at vi kan være fornøyde med denne uken – 2 seire og 4 poeng i banken.