Informasjon om billetter og publikum på kamp i REMA 1000 ligaen. – Sola

Informasjon om billetter og publikum på kamp i REMA 1000 ligaen.

I forbindelse med COVID-19 vil det være restriksjoner og egne retningslinjer med tanke på kamparrangement i REMA 1000 ligaen.

Sola HK har mottatt retningslinjer fra Norges Håndballforbund som er godkjent av de norske helsemyndighetene. I tillegg har klubben selv utarbeidet våre egne rutiner i henhold til disse som igjen er godkjent av forbundet.

Dette betyr:

• Vi SKAL ha navn og telefonnummer til ALLE som er i hallen og kravet om 1 meters avstand gjelder både på tribune og i andre publikumsområder. Det gjelder også ved inngang og utgang av hallen.
  • Det er ikke mulig å kjøpe billett i hallen, billettsalg vil kun skje via app og web. Billetter kan ikke videresendes, da navn på billett stemme med navn på den som ankommer hallen.
  • Kiosken i Åsenhallen vil være åpen under kamp, det vil ikke være VIP arrangement for Nettverksfamilien.
  • Det vil ikke være flaggbærere eller maskoter på kamp.

Det er med andre ord IKKE lov å kjøpe billett til barn på sin egen profil. Om barna er for unge til å ha Sola HK app på egen telefon må dere lage egen bruker til barna på nett: solah-woow.no

Kjøper man billett og plutselig blir forhindret til å gå selv kan denne ikke endres navn på, og billetten vil da IKKE kunne benyttes på kamp.

Selv om man er i samme husstand skal allikevel KUN hvert 3. sete benyttes. Disse er merket med lapp «Her kan du sitte».

Under kamp skal ALLE sitte på plassen som de har billett til. Det er IKKE tillatt å stå på kampen.

På grunn av disse retningslinjene og begrensningene på antall tilskuere har vi dessverre måtte gjøre prioriteringer til årets sesong. Under følger informasjon om billettsalg og regler i denne forbindelse.

Hjemmekamper i REMA 1000 ligaen:

• Klubben har bestemt at de som har kjøpt private sesongkort og samarbeidspartnere i klubben er prioritert.
  • Det vil i forkant av hver kamp legges ut et lite antall billetter for salg i Sola HK appen. Alle billetter kjøpes i appen, og alle som skal inn i hallen må ha sin egen billett på sin telefon. Dette er pga eventuell smittesporing.
  • Det er utarbeidet et nytt salkart, og man skal sitte på det felt, rad og sete som står på din billett.
  • Det er kun plassbilletter og man må velge sete når man bestiller billett.
  • Grunnet nytt salkart må man velge sete på nytt når man henter ut sin billett. Altså vil man ikke nødvendigvis ha samme plass hver kamp.
  • Hallen åpner for publikum èn time før kampstart.

Følg med på våre sosiale medier og nettside – hvor vi vil informere om når vi legger ut billetter kampene.

Last ned Sola HK sin app – les mer om dette her.