Billettsalget til Sola – Follo starter søndag 26. september klokken 12:00 – Sola

Billettsalget til Sola – Follo starter søndag 26. september klokken 12:00

SIKRE DEG EN BILLETT – BILLETTSALGET STARTER SØNDAG 26. SEPTEMBER KL. 12:00!

Søndag 26. september klokken 12:00 åpner billettsalget for hjemmekamp mot Follo søndag 3. oktober kl. 18:00.

Endelig kommer dagen vi har ventet på: gjenåpning i Norge! HURRA!

Etter 561 dager med varierende grader av nedstengning kan vi endelig ønske håndballpublikummet velkommen tilbake til en fullsatt Åsenhall uten restriksjoner.
Økt kapasitet på kampene gjør at vi åpner for flere solgte billetter – så bli med på lagets gode sesongstart og hei de frem til nye poeng. Vi gleder oss til å se dere alle igjen!

Ta med familien, vennegjengen, kollegaer eller andre du ønsker å ha med – for å se regionens beste håndball-lag.

Vi legger ut alle tilgjengelige seter i hallen, og håper nettopp DU blir med og fyller hallen igjen etter Norge er gjenåpnet, og blir lagets 8 spiller.

Kampstart er klokken 18:00, og døren åpner en time før. Kiosken vil være åpen.

Billettene finner du i Sola HK appen, eller på nett solah-woow.no

OBS:
Kjøper du billett på felt A1 eller C1 er det unummererte plasser. Disse feltene er kortrappene i Åsenhallen, og om de er fullsatt må man benytte ståplasser.

Billettpriser:

Voksen: kr. 150,-
Barn/honnør/student: kr. 75,-
Familiebillett (1V+1B): kr. 225,-
Familiebillett (1V+2B): kr. 300,-
Familiebillett (2V+2B): kr. 450,-

Kom og bli med på en skikkelig håndballfest i Åsenhallen!

Last ned Sola HK sin app – les mer om dette her.

Man kan også kjøpe billett på nett her. Alle billetter betales med VIPPS.