Vipers er tirsdagens motstander i REMA 1000 ligaen – Sola

Vipers er tirsdagens motstander i REMA 1000 ligaen

Laget fra Kristiansand trenger kanskje ikke nærmere presentasjon. De er regjerende Champions League mestere og har vunnet to år på rad, i februar ble de Norgesmestere for sjette gang på rad og laget sikret seg også sitt sjette seriemesterskap fire runder før ferdigspilt serie. Tirsdag kommer Vipers til Åsenhallen, og vi skal gjøre vårt for å ta poeng mot verdens beste klubb-lag.

Lagene har møttes to ganger i løpet av sesongen. Bortekampen endte med seier 36-25, og sist møttes vi i cupfinalen i Final8. Denne endte tilslutt på 23-30, etter at vi holdt godt følge med Vipers de første 45 minuttene.

Til nå står gjestene med 18 av 18 mulige seire i REMA 1000 ligaen, nå skal vi gi alt for å være det første laget som sørger for at Vipers må avgi poeng i en seriekamp!

Slik sikrer du deg billett til en av sesongens råeste hjemmekamper mot Vipers:

Ta med familien, vennegjengen, kollegaer eller andre du ønsker å ha med – for å se to av Norges beste håndball-lag.

Kampstart er klokken 18:15, og døren åpner en time før. NorEngros cafe vil være åpen.

Billettene finner du i Sola HK appen, eller på nett solah-woow.no. Det er ikke mulig å kjøpe billett i døren.

PRISER:

OBS: Kjøper du billett på felt A1 eller C1 er det unummererte plasser. Disse feltene er kortrappene i Åsenhallen, og om de er fullsatt må man benytte ståplasser.

Voksen: kr. 150,-
Barn/honnør/student: kr. 75,-
Familiebillett (1V+1B): kr. 200,-
Familiebillett (1V+2B): kr. 275,-
Familiebillett (2V+2B): kr. 425,-

Det er ikke klubb-billetter til denne kampen.