Vil du være med på laget i Sola HK, og utvikle regionens flagg-skip på kvinnesiden? – Sola

Sola er på jakt etter salgsleder på bedrift/sponsormarked, og søker nå etter en ambisiøs selger som brenner for idretten.

Sola Håndball er en breddeklubb for alle, med over 600 medlemmer – totalt 24 lag fra mini (5 år) til 18 årslag, og har regionens beste damelag som spiller i REMA 1000 ligaen hvor de har vunnet bronse de siste fire sesongene og har de tre siste sesongene har nådd helt til kvartfinale i Europaligaen.

Klubben har stort fokus på talentutvikling. De siste sesongene er det flere spillere som har tatt steget opp i A-lags troppen fra eget rekruttlag, og vi har en sterk lokal forankring på spillerne på seniornivå. Vi er også stolt over at vi er representert både på jente og guttesiden i årsklasser opp til 15 år.

Er du den vi leter etter?

Som et ledd i den videre satsingen søker vi nå etter en selger som kan være med å ta klubben til nye høyder, i første omgang midlertidig i 6 måneder, men med mulighet for forlengelse for den rette kandidaten.

Vi ser etter en målrettet person, som motiveres av å skape gode resultater og med et godt nettverk i regionen. Sammen med resten av administrasjonen og klubben får du muligheten til å være med å videreutvikle Sola HK, både for bredde og elite.

Synes du dette virker som en spennende mulighet, enten for deg eller andre? Her finner du hele stillingsannonsen, og vi gleder oss til å høre fra deg.

Søknadsfristen er 24. oktober. Søkerne vurderes fortløpende og stillingen kan bli besatt før fristen.