Vil du jobbe i Sola HK? – Sola

Vil du jobbe i Sola HK?

Sola HK har i de siste sesongene vært på en spennende reise, og er nå klare for å skrive nye kapitler. Nå søker vi deg til å være med på laget! Vi søker folk uavhengig av kjønn og fra 16 år og oppover.

Sola HK er avhengig av frivillige for å bidra i klubben, og da spesielt under arrangementer. Klubben har de siste årene opparbeidet en trofast gjeng med frivillige som bistår på våre hjemmekamper i REMA 1000 ligaen og i Europa-ligaen.

Nå ønsker vi å få flere med på laget, og søker etter nye, frivillige medarbeidere til å bli en del av klubben og ta del i den fantastiske reisen som foregår i Sola HK.

Dersom nettopp du eller andre du kjenner har lyst til å bli en del av en inkluderende gjeng vil vi høre fra deg. Dette er en unik sjanse til å bidra for, og å komme tettere på Sola HK.

Godt humør og stå-på-vilje er ønskelig. Som frivillige kommer man selvsagt gratis inn på kampene og blir med i et sosialt miljø med andre frivillige.

Det er flere oppgaver som ordnes av de frivillige i arrangementsgruppen, og her er noen av områdene hvor vi nå ønsker flere til teamet:

Rigging:

Både i forkant av REMA 1000 liga og kampene våre i Europaligaen kreves det rigging for å gjøre kamparena klar. Det gjelder blant annet gulvlegging, rigging av oppsett for speaker, DJ etc. Det kan til tider være skikkelig fysisk arbeid, men du får mulighet til en kjekk treningsøkt sammen med andre frivillige 😊

Arrangement:

Vi ønsker flere i teamet som er med når det gjelder våre arrangement, og da fortrinnsvis våre elitekamper.

Er du god på å holde kontroll på håndballer, tidsskjema og folk? Vi jakter flere som kan delta på å plotte og sitte i sekreteriatet under kampene våre, og da kan dette være noe for deg!
Under kamp er DJ og speaker viktige for kampopplevelsen i hallen – og her vil vi ha flere på laget. Er du god på å sette stemning bak spakene, eller rå på å få med deg publikum gjennom en mikrofon? La oss få hilse på deg.

Media:

Ønsker du å bidra i teamet som filmer kampene? Eller kanskje du vil bli en del av teamet som produserer TV-sendingene av kampene i Åsenhallen? Har du gode kunnskaper om det tekniske? Eller er du dyktig innen sosiale medier og trives med å lage innhold? I Åsenhallen har vi nå en stor LED skjerm hvor vi trenger ett team som kan bistå med denne under kamp.

Under TV-produksjonen blir alle kamper kommentert. Sitter du hjemme med god håndballkompetanse og en liten kommentator-spire i magen da er du hjertelig velkommen til å ta kontakt med oss.

VIP-verter:

Sola HK har flere gode samarbeidspartnere i Nettverksfamilien som i forkant av hver kamp møtes for en matbit og treff i VIP-rommet. Er du service minded, og ikke redd for å ta i ett tak og ordne til? Vi jakter frivillige som kan være klubbens vertskap på VIP-rommet før kamp.

Vakter

På våre hjemmekamper er det viktig for oss at alle som kommer som publikummere føler seg trygge. Vi har derfor på alle våre arrangement vakter som ivaretar sikkerhet, og bistår oss på dette. Selvsagt er det også en bonus at man får se kampene live 😊

Hva får du ut av å bli en del av de frivillige i Sola HK?

• Bli en del av et fantastisk kjekt håndballmiljø.
  • Alle frivillige får utdelt eget Sola-tøy med profilering.
  • Sjansen til å treffe flere andre som elsker håndball, og delta på ny sosial møteplass.
  • Få muligheten til ett innblikk i klubben «behind the scenes».
  • Invitasjon til egen fest for de frivillige.

Blir du med?
Ta kontakt med oss på info@sola-hk.no

Skriv gjerne noen ord om hva du kunne tenkt deg å bidra med! Om du er usikker på hva, her er det garantert kjekke oppgaver for alle som ønsker å bli med.