Viktig kamp mot Levanger – Sola

Viktig kamp mot Levanger

Sola tar i mot Levanger i Åsenhallen søndag 30. september, og trener Knut Ove Joa er klar på at det kommer til å bli en tøff kamp.

– Vi trives veldig godt mot Levanger, og det blir alltid krig når vi spiller mot dem her i Åsenhallen, forteller Joa.

Sola har enda ikke tatt poeng i Postenligaen, og forhåpentligvis kan søndagens kamp snu på dette. Men da må det jobbes, og Joa er klar på hva laget må konsentrere seg om:

– Vi må klare og samle det som var bra fra de andre kampene vi har spilt, og rett og slett ha troen på at vi kan vinne. Og det kan vi, men vi går også inn i kampen med full respekt for Levanger, avslutter han.

Støtt laget fra tribunen!

Førstkommende søndag kl.1800 blåses kampen i gang, og vi håper og se så mange som mulig på tribunen! Dette blir en spennende kamp, og jentene setter pris på støtte fra publikum.

Det er også igjen mulig å stemme på din favorittspiller fra kampen. Det kan du gjøre ved å trykke her, eller via logoen til 1881 på førstesiden av nettsiden vår.