Videre til 3. runde, etter kalas-seier – Sola

Videre til 3. runde, etter kalas-seier

Solid 30 måls-seier, og avansement til tredje runde i NM onsdag kveld. Nå rettes fokuset fullt og helt mot søndag, og seriestart i REMA 1000 ligaen.

Det ble tidlig klart at det var divisjons forskjell mellom hjemmelaget SIF og gjestene fra Sola. For bortelaget sin del ble det en god gjennomkjøring, der alle spillere fikk bra med spilleminutter – så man er best mulig rustet til seriestart.

Et godt forsvar, og bra redninger i første omgang gav resultatet 5-22 til pause.

I andre omgang fortsatte Sola å kjøre tempo, og SIF havnet mer og mer bakpå. Publikum som hadde møtt opp fikk se flere flotte scoringer, og når dommerne blåste av etter de tretti siste minuttene viste måltavlen 16-46.

Vår beste spiller ble kåret til Lene Kristiansen Tveiten, med totalt 7 scoringer. SIF sin beste spiller ble ei vi kjenner godt fra fjorårets sesong Pia Gundersen Furu, som denne sesongen spiller i hvitt.

Er du klar for sesongstart i REMA 1000 ligaen?

Nå skal laget bruke de neste dagene på å gjøre de siste forberedelser frem mot første hjemmekamp søndag mot Tertnes i REMA 1000 ligaen.

De er klare for å komme i gang, og vil ha deg med på tribunen!
Billettsalget er åpnet, og du sikrer deg din i Sola HK appen.

Mer informasjon finner du her.

Velkommen til REMA 1000 ligaen og seriestart!