Vi trenger flere med på laget – vil DU bli med oss på vår spennende reise? – Sola

Vi trenger flere med på laget – vil DU bli med oss på vår spennende reise?

Sola HK går en spennende tid i møte, og allerede fra januar 2022 er vi i gang med en spennende siste halvdel av REMA 1000 ligaen og ikke minst gruppespill i EHF European League. Vi trenger flere med på laget, for å løse diverse oppgaver og funksjoner i forbindelse med våre kamp-arrangement.

Har du lyst å være med å bidra til dette, eller kjenner andre som kan være klar for å bli med klubben på en spennende reise?

Vi ønsker nå å knytte til oss flere nøkkelspillere til viktige funksjoner i klubben, og kan love masse spennende og kjekke opplevelser for de som ønsker å være med.

UTVALG AV OPPGAVER SOM VI TRENGER HJELP TIL:

• Arenavert/arrangement
    Tilrettelegging og klargjøring av arena
    Publikumsvert
    Vakthold
  • Pressevert
    Tilrettelegging for pressen
  • VIP-vert
    Tilrettelegging, klargjøring og oppfølging for VIP og andre typer tilleggsbevertning
  • Bortelagsvert
    Motta og tilrettelegging for bortelag
  • Banemannskap
    Tilrettelegging og klargjøring av arena
    Legge gulv i forkant av kampene i Europa ligaen
    Vakthold
  • Dommervert
    Motta, kjøre og tilrettelegging for dommerne
  • Sjefssupportere
    Skape liv og røre på tribunen
    Være viktig bidragsyter for å få publikum med på å skape magisk stemning

Vi kan tilby deg:

• Sola tøy
  • Mat og drikke når du er på jobb
  • Et hyggelig og spennende miljø
  • Sosial samling etter sesongen

KAN DETTE VÆRE NOE FOR DEG?

Vi oppfordrer derfor de som kan være interessert til å ta kontakt med Siri Forgaard på e-post siri@sola-hk.no eller på telefon 45 25 79 51.

I tillegg til kontaktinformasjon skriv gjerne noen ord om hva du kunne tenke deg å bidra med.