Vi trenger deg på tribunen når vi møter Tertnes – Sola

Vi trenger deg på tribunen når vi møter Tertnes

Flere nyter noen velfortjente vinterferie-dager denne uken. Laget har kamp-fri, men allerede neste onsdag 6. mars er REMA 1000 ligaen i gang igjen i Åsenhallen. Tertnes kommer, og det er klart for ett skikkelig vestlands-derby.

I potten ligger 2 viktige poeng for begge lag. Det er tett i toppen av tabellen, og flere lag – deriblant oss kjemper om muligheten for å ta en bronsemedalje. Onsdagens kamp blir dermed ett oppgjør hvor vi må ta poeng, for å fortsatt henge med i medaljekampen.

Tertnes på sin side jakter en sluttspillsplass, og ligger i skrivende stund kun ett poeng bak 8. plassen. De har vært litt uheldige, og stått igjen uten poeng til tross for jevne kamper blant annet mot Vipers tidligere i februar. Det betyr at det blir ekstremt viktig for oss å komme godt i gang med kampen, og være på helt fra start.

Ta med deg familien, håndball-laget eller vennegjengen til Åsenhallen

Billettsalget til kampen er åpnet, og du sikrer deg din enten i Sola HK appen eller på solah.woow.no

Kom med hele håndball-laget for en sosial og kjekk håndball-kveld!

Vi er så heldig som bor i en region som har mange engasjerte håndballspillere i alle aldre, og ingenting er kjekkere enn når vi har mange lag på kampene våre. Med klubb-billetter får ditt lag sitte samlet og se Sola spille!

Prisen for klubb-billetter er kun 50,- pr. billett og prisen gjelder for barn samt 2 lagledere. Voksne som ønsker å gå på kamp utover dette kjøper ord. billetter i appen. Send e-post til sara@sola-hk.no med forespørsel, så hjelper hun deg med resten.

Som alltid har vi gode priser på rabatterte familie-billetter – også disse finner du i appen.

Familie-billetter (med rabattert pris):
Familie-billett (1 voksen + 1 barn): 250,-
Familie-billett (1 voksen + 2 barn): 350,-
Familie-billett (2 voksen + 2 barn): 525,-

Vi skal gi alt på parketten – bli med og gi alt fra tribunen – sammen går vi for seier og to viktige poeng.