Vi jakter på revansj – Sola
Sola - Gjerpen HK Skien | REMA 1000-ligaen kvinner

Vi jakter på revansj

Det er klart for ny midtuke-kamp, og vi reiser til Skien for bortekamp mot Gjerpen. Ett lag som har overrasket positivt i årets sesong, og som vi husker et surt hjemmetap for tidligere i sesongen. Nå vil vi ha revansj.

Gjerpen rykket opp til REMA 1000 ligaen fra første divisjon i forkant av årets sesong, og har hatt en svært god sesong så langt. På 18 spilte kamper står laget med 9 seire, 1 uavgjort og 8 tap, og ligger på nåværende tidspunkt på en 6. plass. De har i tillegg til oss, vunnet mot blant annet Larvik og spilt uavgjort mot Fredrikstad.

En ting er sikkert; hjemmelaget kommer til å være svært motivert for å ta en ny seier på deres hjemmebane onsdag. For vår del blir det viktig å få lagt en god kamp-plan, følge den til punkt og prikke – og skal selvsagt gå for 2 viktige poeng i REMA 1000 ligaen med hjem til Sola.

Du kan se kampen på TV2 Play

Kampstart onsdag i Skienshallen er klokken 19:00.
Sendingen kan du se på TV2 Play fra 18:50. Trykk her for å komme direkte til sendingen.

Om du er i området kan du kjøpe billett her.