Vi inviterer til årets Kronekamp – fredag kan du hente ut din gratisbillett! – Sola

Vi inviterer til årets Kronekamp – fredag kan du hente ut din gratisbillett!

Onsdag 10. mai møter vi Storhamar til semifinale #2 i Åsenhallen, og arrangerer også sesongens Kronekamp! Vi ønsker å skape en flott ramme, og fantastisk stemning i hallen når vi skal spille semifinale - og fylle Åsenhallen med 1086 tilskuere. Er DU klar?

Prinsippet med Kronekampen er enkelt. Våre samarbeidspartnere, bedrifter og privatpersoner bidrar med en sum per tilskuer, du blir med og fyller hallen til støtte for Sola HK. Billettene til kampen vil være gratis for alle publikummere, så vi håper å se full hall onsdag 10. mai som er med og heier Sola til seier.

Billetter må man hente ut i Sola HK appen i forkant, målet er ny håndballfest i Åsenhallen, og at vi sammen skaper en fantastisk stemning i en utsolgt hall.

Ta med deg naboen, vennegjengen, familien eller håndball-laget ditt!
Vi vil lage en skikkelig festkveld, og trenger deg på tribunen for å lage en fantastisk ramme rundt en svært viktig kamp!

Slik ordner du deg DIN gratis billett til kampen!

Vi åpner for billetter i appen fredag 5. mai klokken 09:00, så lag deg allerede en bruker nå så er du klar til å sikre deg gode plasser!

Kampen starter klokken 18:15, og dørene åpner en time før – klokken 17:15.
Alle må ha billett klar som skal skannes før man kan gå inn i hallen, og billettene gjelder for faste seter.
Det betyr at det felt, rad og sete som står på billetten er det du skal benytte.

OBS: Kjøper du billett på felt A1 eller C1 er det unummererte plasser. Disse feltene er kortrappene i Åsenhallen, og om de er fullsatt må man benytte ståplasser.

Billettene finner du i Sola HK appen, eller på nett solah-woow.no. Det er ikke mulig å kjøpe billett i døren.

Takk til alle våre bidragsytere!

Vi ønsker å takke våre samarbeidspartnere, bedrifter i næringslivet og privatpersoner som gjør Kronekampen mulig! Dere er med på å støtte arbeidet som gjøres her i Sola HK, en klubb med over 30 lag i vår ungdom/bredde avdeling og regionens råeste kvinnelag!

Tusen – tusen takk!

Her kan du se bidragsyterne til Kronekampen, og om du ønsker å bidra er det også mulig.
Mer informasjon finner du på denne linken