Vi er klar for EHF European League! – Sola

Vi er klar for EHF European League!

Billettsalget til Sola – Kuban starter torsdag 7. oktober klokken 09:00 i Sola HK appen.

Det er 15 år siden sist klubben vår spilte i Europa – vi vil nå skape historie igjen!
17. oktober klokken 18:00 skal vi igjen måle krefter i EHF European League, i Åsenhallen.

Laget vårt har startet årets REMA 1000 liga historisk godt, nå møter vi tøff motstand – og vi ønsker å ha alle som er glade i, og heier på Sola på tribunen.

Søndag 17. oktober møter vi det russiske laget Kuban Krasnodar. Laget har flere år hvor de har deltatt i EHF European League, så vi møter et lag vi har stor respekt for og må være fullt skjerpet til kamp.

Alle publikummere som skal inn på kamp må vise grønt koronapass i henhold til EHF sine retningslinjer.
Det betyr at man må være fullvaksinert med to doser, eller at man evt. må ta en hurtigtest i forkant av kamp.
Vi jobber med å få på plass en teststasjon vi kan ha utfor hallen for å løse dette.

BLI MED Å SKAP HISTORIE – KJØP BILLETT I SOLA HK APPEN!

Billettsalget vil starte torsdag 7. oktober klokken 09:00.

PRISER:

Voksen: kr. 150,-
Barn/student: kr. 75,-
Honnør: kr. 75,-

Familiebilletter: fra kr. 225,- (1V+1B, 1V + 2B eller 2V+ 2B).

Billettene finner du i Sola HK appen, eller på nett solah-woow.no

OBS:
Kjøper du billett på felt A1 eller C1 er det unummererte plasser. Disse feltene er kortrappene i Åsenhallen, og om de er fullsatt må man benytte ståplasser.

Alle tilskuere må ha gyldig billett og grønt koronapass for å komme inn.
Det er ikke mulig å kjøpe billett i døren.

Kampen starter klokken 18:00, og døren åpner en time før.

Vi anbefaler alle å være tidlig ute, så man får med seg den historiske kvelden fra A til Å.

Vi vil ha DEG med når vi etter 15 år igjen skal få måle krefter i EHF European League – så kjøp billett