Vellykket Kick Off for Nettverksfamilien! – Sola

Vellykket Kick Off for Nettverksfamilien!

Det nærmer seg ny håndballsesong, og det betyr at vi er så heldige at vi får kickstarte denne sammen med våre samarbeidspartnere i Nettverksfamilien.

Torsdag 26. august ble nettverket invitert til Quality Airport Hotel Stavanger, for en kveld sammen med klubbens administrasjon og ikke minst årets spillertropp.

Kvelden inneholdt det man trenger for å kunne kalle det et vellykket arrangement! Quality serverte en imponerende tapasmeny, og et dessertbord som fikk de fleste konfirmasjoner og bryllup til å blekne.
Som medarrangør hadde vi med oss Håvard fra Høydepunkt, nytt tilskudd i Nettverksfamilien før denne sesongen som fikk alle gjester til å skjerpe hjernecellene sine i «Qlue Quest».

Nettverksfamilien større enn noen gang!

I tillegg fikk nettverket bli litt bedre kjent med klubbens nye daglige leder Svein Gaute Hølestøl, og Siri kunne dele gode nyheter om nettverket som nå er større enn noen gang – og at vi har mange spennende arrangementer vi vil invitere samarbeidspartnere på til sesongen som nå kommer.

Svein Gaute starter som daglig leder 1. oktober, og fikk presentert seg for våre samarbeidspartnere.

Litt ekstra krydder fikk vi også ordnet, når Quality Airport Hotel Stavanger signerte ny samarbeidsavtale på scenen – og tre av samarbeidspartnerne slo til på direkten og ble personlig sponsor for sin egen Solaspiller!

Steffen fortalte om planen for årets sesong.

Sist – men ikke minst fortalte Steffen om planene for årets sesong, og årets spillertropp ble presentert!

Årets tropp på scenen foran Nettverksfamilien.

Tusen takk for en kjekk kveld til alle samarbeidspartnere, spillere, Quality Hotel Airport Stavanger og Høydepunkt.

Nå gleder vi oss til ny sesong – og til å se masse Solasupportere til vår første hjemmekamp søndag 5. september mot Larvik i Åsenhallen.