Velkommen til SR Group håndballskole i høstferien! – Sola

Velkommen til SR Group håndballskole i høstferien!

Håndballsesongen er snart i gang for fullt – og vi gleder oss! Onsdag 16. august klokken 12:00 åpner vi påmeldingen til vår håndball-skole i høstferien, i år med ny drakt og nytt navn «SR Group håndballskole«.
Påmeldingen gjør du i Sola HK appen.

De siste håndballskolene vi har arrangert har vært fulltegnet – så vi anbefaler å melde seg på tidlig for å sikre seg plass!

Fra tirsdag 10. til torsdag 12. oktober vil vi sammen med vår samarbeidspartner SR Group arrangere håndballskole for jenter og gutter født mellom 2008 – 2015. Elitelaget og rekrutt-laget stiller som instruktører, og vi gleder oss til kjekke håndball-dager.

Meld deg på her!

Hver dag har opplegg fra klokken 09:00 – 15:00, hvor det også serveres lunsj og frukt hver dag.

Pris pr. person: kr. 1300,-

Denne prisen inkluderer håndballskole i tre dager, lunsjmåltid og frukt hver dag, og en flott trenings T-skjorte. Påmelding vil gjelde for alle tre dager.

Vi gjør oppmerksom på at det vil bli tatt bilder til bruk på sola-hk.no, sosiale medier og til markedsføring av andre håndballskoler klubben arrangerer. Dette godtas ved påmelding.

PÅMELDING:

Du melder på i Sola HK appen, du finner Sola HK håndballskole under butikk. Der vil du finne informasjon samt påmeldingsskjema, betaling skjer via VIPPS.

Har du ikke appen kan denne lastes ned i Google Play eller Apple Store. Søk på Sola Håndball, last ned og lag egen bruker.