Velkommen til sluttspill og kvartfinaler! – Sola

Velkommen til sluttspill og kvartfinaler!

Onsdag er det endelig tid for håndball igjen! 3 uker er gått siden REMA 1000 ligaen 22/23 ble avsluttet, nå er det klart for sluttspill - og vi har valgt Fana som motstander i kvartfinalerunden.

Som alltid nevnt når Bergenslaget står på motsatt banehalvdel, møter vi ett lag vi kjenner svært godt. De siste sesongene har vi møtt hverandre ved utallige anledninger, både i oppkjøring, serie og NM. Vi kjenner hverandre godt, og laget som går videre til semifinaler er det laget som har den beste planen for de kampene som nå venter.

Til nå denne sesongen er det Sola som har stått igjen med poengene etter kampene, både i serie og NM. Vi forventer derfor et revansjesugent Fana som vil gjøre sitt ytterste for at det er de som går videre til semifinale i år. I fjorårets kvartfinale serie måtte det tre kamper til, før en vinner ble kåret, og tredje kamp gikk helt til ekstra omganger og seier i siste sekund til Sola.

Bli med å lag håndballfest!

Første kvartfinale spilles onsdag 19. april i Åsenhallen, og har kampstart klokken 18:00. Døren åpner en time før.

Vi feirer klubbens beste sesong noensinne, med billetter til kun kr. 50,- uansett kategori.

Som alltid finner du din billett i Sola HK appen, eller på solah.woow.no

Benytt gjerne anledningen til å ta med laget ditt – kom i egne drakter, og hei Sola-damene frem til seier!

Kvartfinale #2 spilles i Fana Arena førstkommende søndag, klokken 18:00. Står det likt mellom lagene etter to kamper vil kvartfinale #3 bli spilt i Åsenhallen onsdag 26. april klokken 18:00.