Velkommen til SESONGSTART i Rema 1000 ligaen – Billettsalget er ÅPNET! – Sola
Sola HK Lagbildet

Velkommen til SESONGSTART i Rema 1000 ligaen – Billettsalget er ÅPNET!

REMA 1000 ligaen 2022/2023 blir spennende, i år er det tilbake igjen til kun 12 lag – og det blir elleve spennende hjemmekamper i Åsenhallen.
I tillegg skal vi igjen måle krefter i Europa, samt at drømmen om en ny cupfinale gjør at vi skal gi alt i årets NM.

Sesongen 22/23 starter med ett skikkelig vestlands-derby. Søndag 4. september kommer Tertnes på besøk til Åsenhallen, og vi skal kjempe for våre første poeng. Billettsalget til sesongens første kamp og seriestart er nå åpnet!

Vi gleder oss til å se dere alle igjen, og ikke minst til å høre gleden og engasjementet fra Solafamilien på tribunen!

Ta med familien, vennegjengen, kollegaer eller andre du ønsker å ha med – for å se regionens beste håndball-lag.

Kampstart er klokken 18:00, og døren åpner en time før. NorEngros kafé vil være åpen.
Billettene finner du i Sola HK appen, eller på nett solah-woow.no

Billettpriser:
Voksen: kr. 150,-
Barn/honnør/student: kr. 75,-

OBS:
Kjøper du billett på felt A1 eller C1 er det unummererte plasser. Disse feltene er kortrappene i Åsenhallen, og om de er fullsatt må man benytte ståplasser.

Vi har lagt ut mulighet for å kjøpe familiebilletter!

Disse er rabattert, og dere kan ta med hele familien på kamp, og kan sitte samlet!

Familiebillett (1V+1B): kr. 200,-
Familiebillett (1V+2B): kr. 275,-
Familiebillett (2V+2B): kr. 425,-

Ønsker du å ta med laget ditt på kamp?

Vi har tilgjengelige klubb-billetter til alle våre hjemmekamper i sesongen 22/23.
Send en e-post til siri@sola-hk.no med din forespørsel, så kommer vi tilbake med en pakke-pris.
Ønsker også at dere legger ved telefonnummer til kontaktperson som vi kan ringe til.

Med klubb-billetter får ditt lag sitte samlet og se Sola i REMA 1000 ligaen.
Disse billettene må bestilles og betales via VIPPS av en kontaktperson, og sendes til samme person pr. mail eller i Sola HK appen.