Velkommen til semifinale #2 og Kronekamp – Sola

Velkommen til semifinale #2 og Kronekamp

Endelig er det igjen klart for Kronekamp og håndballfest!

Vi ønsker å samle hele håndball-regionen til en storslagen håndballfest når vi skal spille semifinale i sluttspillet. Vi møter Storhamar i best av tre, og skal spille hjemme onsdag 10. mai.

Sammen med våre samarbeidspartnere i Nettverksfamilien, bedrifter i næringslivet og privatpersoner ønsker Sola HK å lage en skikkelig håndballfest, hvor vi kan tilby alle håndballinteresserte mulighet å komme på kampen, med gratis inngang.

Sola HK har de siste sesongene hatt økende medlemstall, og teller nå i overkant av 600 medlemmer. Elitelaget er flaggskipet på kvinnesiden i regionen, og vi har i tillegg seniorlag som gjør det godt i 2. og 3. divisjon. Klubben stiller lag både i nasjonale Bring og Lerøy-serien.

I tillegg har vi en breddeavdeling som teller over 30 lag. Hver dag jobber vi sammen som «Solafamilien», og vi skal jobbe for at alle føler seg som en del av klubben, får et godt aktivitetstilbud og opplever glede og samhold i hverdagen. Våre 3 verdier skal stå sterkt i alt vi gjør: GLEDE – MOT – SAMHOLD.

Prinsippet med Kronekamp er enkelt!

Som bedrift eller privatperson bidrar du med et kronebeløp pr. tilskuer, publikum blir med og fyller Åsenhallen og får gratis inngang. Alle er med på å støtte Sola HK, og sammen skaper vi en magisk håndballopplevelse.

Maksimal begrensning er 1 086 tilskuere. Eksempelvis, gir du 50 øre og 1000 tilskuere kommer på kamp, vil du få en vipps-forespørsel med et engangsbeløp på 500 kr. Du står helt fritt til å bestemme størrelsen på bidraget.

Ønsker du å bidra til Kronekampen, og støtte arbeidet som gjøres i Sola HK?

Trykk her for å registrere ditt bidrag, enten som privatperson eller bedrift.

Tusen takk og heia Sola!