Velkommen til lørdags-kamp mot Byåsen – Sola
Foto: Kenneth McDowell

Velkommen til lørdags-kamp mot Byåsen

Ett surt hjemmetap mot Fredrikstad er lagt bak oss. Allerede på lørdag er det klart for ny viktig kamp i Åsenhallen mot Byåsen. Sola er klare for å komme rett tilbake på vinnersporet - og vi trenger DEG på tribunen.

Årets REMA 1000 liga er rekordjevn, og få poeng skiller mellom lagene. Lørdagens motstander ligger etter 13 spilte kamper på en åttende plass med fem seire, en uavgjort og syv tap.

Sist lagene møttes i høst tapte vi knepent mot trondhjems-laget 28-25. Om man ser tilbake på de siste sesongene er det laget som spiller på hjemmmebane som fortrinnsvis har tatt med seg poengene, vi vil sørge for at det fortsetter slik på lørdag.

Som oss har også Byåsen spilt seg helt frem til semifinale i Final8 og møter Vipers i siste helg i februar i Arendal. I starten på dette året har de hatt et roligere kamp-program enn Sola, og spilt tre kamper mot henholdsvis Volda, Storhamar og Tertnes.

Bli med å hei oss frem til seier fra tribunen

Billettene finner du i Sola HK appen, eller på nett solah-woow.no.

Pris pr. billett er kr. 150,- for voksen, og kr. 75,- for barn/honnør/student og billett kjøpes i forkant. Det er ikke mulig å kjøpe billett i døren. Alle tilskuere må ha gyldig billett for å komme inn.

Billettpriser:

Pris pr. billett voksen: kr. 150,-
Pris pr. billett barn: kr. 75,-
Pris pr. billett honnør/student: kr. 75,-

Rabatterte familie-billetter ligger ute for salg

Ta med hele familien på kamp!

Vi har satt opp mulighet for å kjøpe familie-billetter, som gir en rabattert pris i forhold til å kjøpe ordinære billetter.

Familiebillett (1 voksen + 1 barn): kr. 200,-
Familiebillett (1 voksen + 2 barn): kr. 250,-
Familiebillett (2 voksen + 2 barn): kr. 350,-

Billetter kjøpes enten i Sola HK appen eller på solah.woow.no! Sikre deg plass allerede i dag.