Velkommen til lokal-oppgjør mot SIF – Sola

Velkommen til lokal-oppgjør mot SIF

På torsdag 1. desember er det igjen klart for rekrutt-kamp i Åsenhallen. Sola møter SIF til et skikkelig lokaloppgjør klokken 19:20.

Sola har kommet godt i gang med første sesong i 2. divisjon og ligger før torsdagens kamp på en fjerde plass. Det er nesten i overkant av forventingene da troppen består av mange unge spillere født mellom 2003 og 2005.

Laget har også fått litt hjelp fra noen spillere fra elitelaget, når det passer inn i kampprogrammet og er i forhold til regelverket.

SIF har hittil ikke gjort det så godt i årets sesong selv om de i fjor var blant de beste lagene i 2.divisjons serien, så Sola må finne seg i å ha et lite favoritt-stempel før torsdagens kamp.

Døren åpner tre kvarter før kampstart, og billetter kjøper man med Vipps i døren.

BILLETTPRISER:

Voksen (over 18 år): kr. 50,-
Barn under 18 år går inn gratis.