Velkommen til Lerøy kvalifiserings-helg i Åsenhallen – Sola

Velkommen til Lerøy kvalifiserings-helg i Åsenhallen

Helgen 9. – 10. september ønsker vi Njård, Tønsbergs turn og Bækkelaget elite velkommen til Lerøy kvalifiserings-helg i Åsenhallen. Det blir en spenningsfylt helg som vi ser frem til.

Sola rekrutt er et lag med høye ambisjoner. Etter tapet mot Follo i kvartfinalen i fjorårets Lerøy-sluttspillet er vi klare til å benytte denne nye muligheten til en enda bedre plassering i Lerøy-serien. Vi gleder oss til å komme i gang med sesongen og Lerøy-serien.

Det er ikke store endringer i årets spiller-tropp fra fjorårets. Etter å ha mistet to viktige spillere til fordel for Viborg, har vi fått inn nye unge spillere som vi ser frem til å spille Lerøy sammen med.

Det spilles 6 kamper i løpet av helgen.
Lørdag 9. september
Kl. 12:00 Sola – Njård
Kl.13.30 Bækkelaget Elite- Tønsberg Turn
kl. 17.30 Njård-Bækkelaget Elite
Kl. 19.00 Tønsberg Turn – Sola

Søndag 10. september
Kl.11.00 Tønsberg Turn-Njård
Kl. 12.30 Sola- Bækkelaget

Billetter til kampene kjøpes i døren!
Billettpris er kr 50 per kamp, eller 100 kr per dag. Barn gratis. Betales med Vipps.

NorEngros kafe vil være åpen.