Velkommen til årets siste hjemmekamp i REMA 1000 ligaen – Sola
Foto: Kenneth McDowell

Velkommen til årets siste hjemmekamp i REMA 1000 ligaen

To kamper gjenstår før det er juleferie i REMA 1000 ligaen. Årets siste hjemmekamp spilles onsdag 14. desember klokken 18:00 i Åsenhallen, før laget neste uke drar til Boligpartner Arena for bortekamp mot Storhamar.

Tøff hjemmekamp mot Aker venter!

Førstkommende onsdag venter en tøff hjemmekamp, når Aker kommer på besøk. Oslo-laget står til nå i sesongen med tre seire og fem tap – og ligger på en 9. plass i REMA 1000 ligaen.

De siste sesongene har vi hatt et godt tak på Aker, men det er alltid tette og jevne kamper når vi møtes.

Med andre ord, så kreves det at Sola stiller til kamp fokusert og klare for å kjempe om to viktige poeng i REMA 1000 ligaen. Med ett tett kamp-program gjelder det å få restituert godt, og få gjennomført en god treningsøkt før kampstart.

Kjøp billett i Sola HK appen

Vi håper at mange tar turen til Åsenhallen onsdag, og gleder oss til å se deg på tribunen.
Sammen med dere kjemper vi om ny hjemmeseier og to poeng i kampen mot Aker.

Ta med familien, vennegjengen, håndball-laget, kollegaer eller andre du ønsker å ha med – for å se regionens beste håndball-lag.

Kampstart er klokken 18:00, og døren åpner en time før. NorEngros kafé vil være åpen.
Billettene finner du i Sola HK appen, eller på nett her.

Billettpriser:
Voksen: kr. 150,-
Barn/honnør/student: kr. 75,-
Familiebillett (1V+1B): kr. 200,-
Familiebillett (1V+2B): kr. 275,-
Familiebillett (2V+2B): kr. 425,-

OBS:
Kjøper du billett på felt A1 eller C1 er det unummererte plasser. Disse feltene er kortrappene i Åsenhallen, og om de er fullsatt må man benytte ståplasser.