Tusen takk for kjekke dager sammen på Den Gule Banken håndballskole! – Sola

Tusen takk for kjekke dager sammen på Den Gule Banken håndballskole!

110 barn, fra 20 klubber i regionen – fordelt på 5 grupper deltok på Den Gule Banken håndballskole denne uken!

De unge håndballstjernene hadde fire økter til dagen, som inneholdt blant annet styrke, spenst, hurtighet, utholdenhet, tekniske ferdigheter og spill! A-laget, rekrutt samt spillere på klubbens Bring-lag var instruktører, og vi har hatt noen kjekke håndball-dager i forkant av ny sesong.

En innholdsrik lunsj med brødmat, pålegg og grønnsaker ble servert de to første dagene, før vi tradisjonen tro avsluttet håndballskolen med pizza siste dag – alltid en vinner-oppskrift!

Håndball fremtiden er lys, og vi takker for kjekke dager sammen på Den Gule Banken håndballskole!

I høstferien er det klart for ny runde, da vi arrangerer LYSE håndballskole. Her er påmeldingen allerede i gang, og vi håper å se mange av de som deltok denne uken!

Les mer her!

Her kan du se noen blinkskudd fra dagene: